September on läbi, mis tähendab, et Tervise Arengu Instituudi kampaania “Septembris ei joo” on selleks aastaks lõppenud. Kampaania leidis endale Facebooki vahendusel üle 5000 toetaja ning tegemist oli igati vajaliku ja asjakohase kampaaniaga, et kutsuda inimesi üles vähendama alkoholi tarbimist.
See polnud aga Haapsalust pärit noormehe jaoks piisav. Nii lõigi ta oma kampaania, mis kannab nime “Sel aastal ei joo”.
“Septembris ei joo kampaania oli asjakohane, kuid koheselt kui nägin videolõike ja kampaaniat ennast, mõtlesin ma endamisi, et ühest kuust jääb liiga väheks ning soovisin midagi ette võtta,” ütles Tibar.
Selle kampaania näol on tegemist kodanikualgatusega ning seda ei rahasta ükski organisatsioon.
“Minu kampaania on suunatud kõigile septembri kampaaniast osavõtnutele, neile, kes ei tarvita alkoholi kui ka neile, kes on n-ö “pühapäevatarbijad”. Leian, et selline kampaania pidevailt tarbijaid ei tõmba. Samas loodan, et läbi “Sel aastal ei joo” kampaania on võimalik ühiskonnas tekitada laiemat diskussiooni meie alkoholi tarbimise harjumuste kohta,” rääkis Tibar.
Kõik, kes soovivad kampaaniat toetada, kritiseerida või tekitada diskussiooni on oodatud endast märku andma Facebookis. Kampaania lehekülg on leitav siin.